اخبار و مقالات

تاریخ انتشار: 01/03/02

رنگ های خوش شانس 2022 برای جذب ثروت و شادی

فنگ شویی خانه دارای اصولی بسیار ساده و با نتایجی شگفت انگیز است.

اهمیت  رنگ ها در فنگ شویی

سبز 
رنگ زندگی و طبیعت، رشد پایدار و تدریجی، آغازها و چشم اندازهای جدید، فراوانی و ثروت، امید و آزادی درونی است. در فنگ شویی، رنگ سبز معادل جهت شرق است، جایی که منطقه خانوادگی در آن قرار دارد.
سبز نشان دهنده آغاز یک زندگی جدید یا یک رابطه جدید است. در سطح ناخودآگاه، رنگ به عنوان یک فرصت و تغییر مثبت درک می شود. 
مشکی
در سطح رنگی، عنصر Water به بهترین وجه با سیاه و آبی تیره بیان می شود. در فنگ شویی، رنگ مشکی با انرژی اسرارآمیز، قوی و محافظ همراه است و ثبات را به ارمغان می آورد که فضا را مشخص می کند و به آن عمق می بخشد.
این یک رنگ از نوع یین، زنانه، غیرفعال است که در جهت شمال، مرتبط با عنصر آب است. رنگ مشکی در جهت جنوب نشان داده نمی شود و با عنصر آتش مرتبط است و باید در اتاق کودکان، آشپزخانه یا لابی به قدری استفاده شود.
قرمز
در فنگ شویی، ثروت قرمز، تجمل و عاشقانه. بنابراین این رنگی است که می تواند در زمینه های شهرت، شهرت و موفقیت و همچنین روابط، عشق و ازدواج استفاده شود. قرمز یکی از پر انرژی ترین رنگ ها به حساب می آید.
کارشناسان فنگ شویی استفاده از رنگ قرمز را قبل از هر چیز برای کسانی که از کمبود عشق رنج می برند توصیه می کنند. برای جذب عشق واقعی به زندگی خود، کافی است نمادهای قرمز رنگ مربوطه را در اطراف آپارتمان قرار دهید و همچنین کمد لباس خود را با آنها غنی کنید. همچنین در سال 2022، آویزان کردن پرده قرمز یا فرش قرمز در اتاق خواب مجاز است.
رنگ زرد
هر رنگ معنای خاص خود را دارد و تأثیر زیادی بر روان دارد، بنابراین باید بدانید که چگونه رنگ های مناسب را با توجه به علامت زودیاک چینی خود انتخاب کنید . در مصر، چین و هند باستان از قدرت رنگ ها برای درمان بیماری های مختلف و حفظ تعادل روحی و جسمی استفاده می شد.
زرد رنگی است که تنش ها را جذب می کند و هماهنگی، گرما و قدرت ایجاد می کند. زرد یک رنگ سرد است، اما بسته به سایه های مرتبط و همچنین تن زرد استفاده شده، می تواند یک رنگ گرم باشد.
زرد خورشیدی تشویق می کند و تحت تاثیر قرار می دهد. چینی ها حتی آن را یک رنگ امپراتوری می دانند.
رنگ زرد انرژی مثبت به ارمغان می آورد و می توان از آن هم در آشپزخانه و هم در اتاق نشیمن یا اتاق کودک استفاده کرد. چه زرد آفتابگردان باشد چه زرد کاهی، این رنگ همان فواید انرژی را دارد.
اگر می خواهید در سال 2022 شانس جذب کنید، از رنگ های بالا به صورت زیر استفاده کنید:
هنگام تزئین خانه، هنگام انتخاب مبلمان یا پرده از آنها استفاده کنید