اخبار و مقالات

تاریخ انتشار: 00/07/17

ایده های اتاق نشیمن سفید

ایده های اتاق نشیمن سفید ما باعث ایجاد آرامش و زندگی مناسب می شود.

ایده های اتاق نشیمن سفید

آیا به دنبال یک طرح تزئینی هستید که قربانی روندهای رنگی نشود؟ با ایده اتاق نشیمن سفید و بی انتها نمی توانید اشتباه کنیدبرای هر فضایی بزرگ یا کوچک  مناسب است.

ایده های اتاق نشیمن سفید برای الهام بخش

بسته به اینکه شما از سایه ای خنک با رنگهای آبی یا خاکستری یا عاج یا وانیل گرمتر استفاده می کنید ، روشهای شگفت انگیزی برای استفاده از رنگ سفید در اتاق نشیمن وجود داردرنگ سفید می تواند در طول زمان خاصی از روز متفاوت باشد رنگ خود را روی دیوارها آزمایش کنید و نحوه تغییر رنگ متناسب با نور را مشاهده می کنید.

پاتریک اودونل در Farrow & Ball توصیه می کند: "همیشه جنبه نور اتاق موردنظر برای رنگ آمیزی را در نظر بگیرید و سایر عناصر دیگر موجود در اتاق مانند پارچه ، مبلمان و آثار هنری". "یک راه آسان برای انجام این کار این است که یک تخته خلق و خو ایجاد کنید تا همه اجزا را در یک مکان ببینید ، این به شما زمینه بیشتری برای نتیجه می دهد."

مشاهده رنگها

در اتاقی با نور طبیعی یا اتاق رو به شمال بدون نور مستقیم خورشید ، رنگ سفید گرم تری را انتخاب کنید تا فضا را زنده کرده و فضای داخلی پیله را ایجاد کنید.

رنگ سفید ،رنگ کمی عمیق تری را به ارمغان می آورد ، بنابراین به دنبال رنگی با ته رنگ خاکستری گرم یا ملایم باشیداین رنگ های سفید آرام بخش ، حس صمیمیت را در اتاقی فاقد نور ایجاد می کنداطمینان حاصل کنید که سایه مناسب دیوارهای خود را انتخاب کرده اید.

 تضاد با رنگهای روشن

رنگ سفید آخرین بوم خالی است و فضایی تمیز و تازه ایجاد می کند که با هر رنگ دیگری کار می کند ، جای تعجب نیست که ویژگی های جدید اغلب با رنگ سفید رنگ آمیزی می شوند ، این یک پایان عالی برای لایه بندی شخصیت بر روی آن است.

ناتالی مایرز ، طراح داخلی ، می گوید: "زمینه را سفید کنید و جملات گرافیکی مانند آثار هنری جسورانه و رنگارنگ یا مبلمان اصلی مانند یک مبل مخملی روشن را وارد کنید ." وقتی رنگ سفید در تضاد مستقیم با رنگ روشن استفاده شود ، هرگز سرد یا خسته کننده به نظر نمی رسد.

 یک بوم کاملاً خالی ایجاد کنید

برای خانواده هایی که به اندازه کافی شجاع هستند ، شاید بدون حیوانات خانگی و کودکان خردسال ، ایجاد یک بوم سفید سفید در هر دو طبقه و دیوارها واقعاً تأثیر قدرتمندی دارداثبات این اتاق خانوادگی سبک و دلپذیر با طرح تزئین سفید ، با دیوارهای سفید و فرش های مخمل سفید است

با لمس چوبی ظاهر را گرم کنید

افزودن چوب های طبیعی چوبی به یک طرح تزئین سفید می تواند به معرفی رنگ بدون نیاز به "افزودن" رنگ کمک کنددر این اتاق نشیمن سفید خواهید دید که چگونه کفپوش چوبی قهوه ای تیره کمک می کند تا سایر لکه های روشن تر چوب را در سراسر خود لنگر بیاندازید.

تزئین هر اتاق با رنگ سفید یک روش کلاسیک برای بزرگتر نشان دادن فضا استبهتر است در یک فضای نشیمن گسترده ، شیشه های سقفی هوشمندانه اضافه کنید تا فضای زیرین را با نور طبیعی غرق کنیدرنگ سفید روی دیوارها نور را منعکس می کند تا آن را در فضای وسیع تری پرتاب کند.

طراح داخلی به خوبی اهمیت پذیرش حس سبک و شخصیت شما را می داندیک طرح تزئین سفید می تواند هوای فضایی دوست داشتنی و خالی از شخصیت را داشته باشداطمینان حاصل کنید که اتاق نشیمن سفید منعکس کننده سبک شخصی شماست.

یک پایان هنری ایجاد کنید

یک پس زمینه تمام سفید می تواند فضایی شبیه به گالری برای نمایش قطعات مجسمه ایجاد کند ، خواه یک صندلی زیبا ، یک چاپ جسورانه ، انتزاعی یا مبلمان به سبک مجسمه سازی باشد

رنگ سفید همه چیز را کنار هم نگه می دارد ، چشم را هدایت می کند و رنگ ها و بافت های دیگر را در یک فضا به زیبایی نمایش می دهد

 از مواد طبیعی استقبال کنید

با کار بر روی عناصر طبیعی ، مزیت بالینی را از طرح کاملاً سفید خارج کنیددر اینجا پایان خام روی میز چوبی قهوه خوری ، سایه آویز حصیری و یک فرش پشمی ضخیم ، همه دیوارهای سفید تمیز و مبل ساده را نرم می کند ، با روکش آرام و ارگانیک.

رنگ سفید را با لمس مشکی ست کنید

یک پالت ترکیبی از سفید ، خاکستری ، کرم می تواند ملایم به نظر برسد ، بنابراین لکه های مشکی را اضافه کنید

از رنگ سفید به عنوان پس زمینه یک گالری استفاده کنید

یک ایده متفکرانه برای دیوار گالری راه زیادی را برای تقویت فضای سالن سفید پیش می بردسعی کنید با استفاده از چند طاقچه باریک مجموعه ای از آثار هنری و عکس های خانوادگی را به نمایش بگذاریداگر تعداد زیادی عکس در اشکال و اندازه های مختلف دارید ، این کار به خوبی انجام می شود.

رنگ سفید را با گلهای پرنعمت ترکیب کنید

با یک پس زمینه کاملا سفید شروع کنید تا گلهای رز تند شما واقعا برجسته شوندسپس از لکه های زرد لیمویی و صورتی گل میخک روشن برای لبه مدرن استفاده کنیدبرای راحتی و زنده ، بالشتک های زیبا را در طول کل مبل قرار دهید.

 با طلا رنگ سفید را بدرخشانید

با معرفی یک پالت رنگی ظریف از طلای ملایم و خاکستری کم رنگ ، یک اتاق نشیمن کاملاً سفید را گرم کنیدبا مبلمان نرم شروع کنیداز کوسن و فرش در الگوهای هماهنگسپس چاپها و لوازم جانبی را در همان سایه های ملایم ، از گلدان و شمع تا سبد و کتاب اضافه کنید.

با رنگ سفید یک اتاق نشیمن را بزرگتر نشان دهید

یک اتاق نشیمن باریک یا کوچک را با رنگ سفید باز کنید ، مراقب باشید که چیزها را بیش از حد با رنگ های دیگر خراب نکنیددر اینجا ، دیوارهای سفید ، پرده ، مبلمان ، قفسه بندی و شومینه با هم ترکیب می شوند و باعث می شوند فضا گسترده تر و روشن تر شود.

مبلمان را به حداقل برسانید ، مبل و کوسن بزرگ بیش از اندازه کافی صندلی ارائه می دهد.

یک اتاق نشیمن معمولی و آرام را در یک پالت رنگی از سفیدهای کم رنگ با مبل به عنوان نقطه کانونی ایجاد کنیدیک مبل راحت و با روکش گشاد انتخاب کنید تا روکش های سفید در شستشو باز شوند و با ترکیبی از کوسن ها در ترکیبی از اندازه ها و پارچه های مختلف پر شوند.

عکس های خانوادگی را در دیوار گالری بالای مبل در مجموعه ای متفاوت از قاب ها نمایش دهید.

با رنگ آمیزی دیوارها در گل پامچال ، به یک طرح آرامش بخش ، آفتابی بدهیدظاهر ساده را با یک فرش پشمی کرم و چند پارچه راه راه حفظ کنیداین باعث می شود فضا شبیه بهار شود اما در ماه های زمستان نیز دنج باشد.

 یک رنگ صورتی اضافه کنید

برای یک طرح تابستانی ، از یک پالت زیبا از سایه های بتونه ، رز و رژگونه استفاده کنیدرنگ صورتی پاستلی را برای دیوارها انتخاب کنید ، مبل های سفید با روکش گشاد و روکش های کوسن ساده با ترکیبی از رنگ های کم رنگبافت را با یک فرش دنج و کفپوش چوبی اضافه کنید.