اخبار و مقالات

تاریخ انتشار: 01/02/25

استفاده از رنگ مشکی در دکوراسیون داخلی

ترس احساس مشترک با فضای داخلی تیره تر است. برخلاف رنگ‌های بژ یا خاموش که اولین انتخاب برای هر صاحبی است، رنگ‌های عمیق مانند سیاه، زغالی، خاکستری برای کنترل دشوارتر در نظر گرفته می‌شوند. "به عنوان رنگی با قابلیت نگهداری بالا، دراماتیک و پررنگ" نامیده می شود، آیا سیاه رنگی است که باید از آن ترسید؟ برعکس، آنقدرها هم که فکر می‌کنید ابهت‌انگیز نیست، دیوارهای مشکی پس‌زمینه‌ای عالی را فراهم می‌کنند و به عنوان یک بوم خنثی برای هنر شما عمل می‌کنند، سایر وسایل تزئینی برجسته. مانند یک لباس مشکی که یک بیانیه بصری قوی ایجاد می کند، دیوارهای سیاه نیز این پیام را می دهد که کامل است و آماده جدی گرفتن است. فضایی بزرگ یا کوچک باشد، فضای داخلی تاریک باعث می شود اتاق ها احساس گرمی، دنج و با ارزشی بالا داشته باشند. سیاه نماد قدرت، شجاعت و چابکی است. رنگ های مکمل برای مطابقت با این اسانس عبارتند از رنگ های ، قرمز مایل به قرمز و طلایی. این ترکیب ها برای حوزه های شخصی یا عمومی مناسب هستند. سالن رسمی، یا فضاهای ملاقات، اتاق مطالعه یا دفتر جاه طلبانه، یا حتی اتاق خواب هایی که منعکس کننده عشق و اشتیاق هستند، می توانند برای پوشیدن لباس های مشکی عالی باشند. در اینجا روش های قدرتمند برای استفاده از رنگ مشکی در اتاق‌های بزرگ یا کوچک، حتی بدون احساس کوچک شدن یا تنگ شدن وجود دارد.

درزهای تار کاملاً برخلاف باورهای طراحی ما، رنگ های عمیق لبه ها/گوشه های فضا را محو می کنند و باعث می شوند اتاق یکپارچه و بزرگ به نظر برسد. یک ایده خلاقانه استفاده از کاغذ دیواری یا نقاشی دیواری است که از یک دیوار به دیوار دیگر منتقل می شود. به طوری که رنگ دیوار به عنوان یک رنگ خنثی رفتار می کند و طراحی به تمرکز اصلی تبدیل می شود. لبه‌ها، مرزهای یک اتاق با روکش مشکی مات پوشیده شده و باعث می‌شود فضا بزرگ‌تر از آنچه هست به نظر برسد.

لهجه‌های متعدد را اضافه کنید، اتاق خود را با رنگ‌های مشکی بپوشانید و برای اینکه آن را به‌عنوان یک بوم خنثی جلوه دهید، مانند یک صندلی روکش‌دار روشن یا یک چراغ آویز مد روز یا بالش‌های پرتابی رنگارنگ، علایق متفاوتی به فضا اضافه کنید. رنگ اغلب چشم ها را فریب می دهد تا اتاق را بزرگتر نشان دهد و ابعادی چندگانه داشته باشد. با افزودن رنگ‌های مناسب به مقدار مناسب، در واقع به تمرکز بر روی پیشانی کمک می‌کند، و اجازه می‌دهد دیوارها ناپدید شوند و به‌طور خنثی به عنوان پس‌زمینه عمل کنند.

استفاده از وسایل روشنایی هنری بدون صحبت زیاد، وسایل روشنایی مصنوعی در طول سال ها به یکی از جذاب ترین وسایل تبدیل شده اند. از نورپردازی لهجه ای گرم با جذابیت هنری عالی برای ایجاد ظاهری دیدنی برای اتاق خود استفاده کنید. وسایل آویزان به قطعه هنری مرکزی تبدیل می‌شود، در عین حال باعث ایجاد علاقه می‌شود و در عین حال اجازه می‌دهد محیط اطراف با رنگ تیره‌تر مانند یک قاب مات ضخیم رفتار کند

قرار دادن آینه تقریباً هیچ چیز روی زمین وجود ندارد که یک آینه نتواند آن را حل کند، بعلاوه ظرافت را به دکوراسیون اضافه می کند. قرار دادن یک آینه در یک اتاق داخلی تاریک، یک نقطه کانونی ایجاد می کند، در عین حال فضا را باز می کند و در عین حال ایده ای عالی برای انعکاس هر آیتم خلاقانه یا تزئینی است که ارزش دیدن دارد. قرار دادن آینه یک نکته ساده، همیشه سبز و جادویی برای عمق بخشیدن و بازتاب نور موجود در اتاق داده شده است."

اثاثیه رنگی عمیق را آزمایش کنید. اثاثیه رنگی عمیق به برجسته کردن یک فضا از طریق شخصیت محکم و جسورشان کمک می کند. فرش‌های سیاه چشم‌ها را به سمت زمین هدایت می‌کنند و حتی فضای فشرده را در پایه بزرگ‌تر نشان می‌دهند. آنها را می توان به خوبی با صندلی های چرم برجسته تیره یا پارچه جیر با کیفیت تکمیل کرد. در واقعیت، مبلمان مشکی و حتی مبلمان رنگ زغالی در واقع احساس شخصی، صمیمی و دنج‌تر از فضایی با رنگ‌های روشن دارند.