اخبار و مقالات

تاریخ انتشار: 01/02/26

ایده برای تزئین اتاق برای هر کسی که بودجه مناسبی ندارد

ما فکر می کنیم که هر کس زیر نور خورشید اگر بخواهد می تواند خانه ای زیبا داشته باشد. حتی اگر در حال خرج کردن هستید، هنوز کارهای زیادی وجود دارد که می توانید برای ایجاد یک خانه شیک و جذاب برای خود و هرکسی که دارید انجام دهید. اولین قدم (و این مهم نیست کجا و چگونه زندگی می کنید درست است) تمیز کردن خانه و سازماندهی است. انجام این دو کار به تنهایی کیفیت فضای شما را به شدت بهبود می بخشد. سپس برای بخش سرگرم کننده

"حتی اگر در حال خرج کردن پول هستید، هنوز کارهای زیادی می توانید انجام دهید تا خانه ای شیک و جذاب برای خود و هر کسی که دارید ایجاد کنید."

دیوار تاکیدی را رنگ کنید

رنگ آمیزی دیوارها به تنهایی یکی از مقرون به صرفه ترین به روز رسانی های تزئینی است که می توانید در خانه خود انجام دهید و رنگ آمیزی تنها یک دیوار یک ارتقاء مقرون به صرفه (و به طور جدی جالب) است.

مبل قدیمی را با روکش مبدل کنید

به جای خرید یک مبل کاملاً جدید، یک روکش ساده بخرید تا ظاهری جدید به فضای شما ببخشد.

از شر اقلام نامناسب خلاص شوید

قبل از اینکه شروع کنید به نگرانی در مورد اینکه چه چیزی می توانید و چه چیزی نمی توانید بخرید، در نظر بگیرید که چه چیزی را باید از بین ببریداقلام قدیمی، فرسوده یا آسیب دیده ممکن است به ظاهر خانه شما آسیب بزنند و اگر غیر ضروری هستند، حذف آنها می تواند به خانه شما ظاهری تمیز بدهد.

گلدان یک گیاه

گیاهان مصنوعی با قیمت پایین می توانند دکوراسیونی شیک داشته باشندیک گزینه مقرون به صرفه پیدا کنید و سپس آن را روی یک پایه زیبا یا در یک گلدان دست ساز حالت دهید.

به یک نردبان قدیمی زندگی جدید بدهید

آن نردبان چوبی قدیمی که در گاراژ شما نشسته است می تواند دکور مورد علاقه بعدی شما باشدیکی را با کمی کاغذ سنباده و شاید حتی یک لایه رنگ تمیز کنید، سپس از آن برای نگهداری حوله های یدکی یا پرتاب پتو استفاده کنید.

بشقاب ها را به هنر دیواری تبدیل کنید

اگر هرگز از بشقاب‌های چینی عروسی خود استفاده نمی‌کنید یا ظاهر ست ارزان‌قیمتی را که از H&M به دست آورده‌اید را دوست دارید، بشقاب‌ها می‌توانند دکوراسیون دیوار بسیار شیکی را ایجاد کنندبرای به‌روزرسانی فوری، تعدادی را در یک خوشه روی دیوار خالی آویزان کنید.

کابینت های آشپزخانه را رنگ کنید

مانند رنگ آمیزی دیوار برجسته، رنگ آمیزی کابینت آشپزخانه به سرعت به یکی از پرکاربردترین اتاق های خانه شما حس تازه ای می بخشدیک رنگ را انتخاب کنید و یک قلم مو را بردارید.

مبلمان را دوباره مرتب کنید

این ایده تزئینی بدون هزینه فقط به کمی زمان، خلاقیت و برخی عضلات قوی نیاز دارداتاقی را انتخاب کنید و با چیدمان مبلمان در یک چیدمان جدید، حس جدیدی به آن بدهید.

آینه حمام خود را عوض کنید

هیچ چیز سریعتر از یک آینه جدید که بالای روشویی یا سینک آویزان شود، حمام قدیمی را زیبا نمی کندمی‌توانید گزینه‌های جدید مقرون‌به‌صرفه زیادی پیدا کنید یا به دنبال یک قطعه قدیمی با برچسب قیمت پایین بگردید.

التقاطی شوید

در طیف سبک‌های دکوراسیون منزل، طرح‌های التقاطی اغلب آسان‌ترین تکرار هستندچرا؟ ظاهر همه چیز در مورد مخلوط کردن است - و نه مطابقتاز آنجایی که نیازی به پیدا کردن یک میز کناری خاص یا همان سایه آبی نیست، خرید مبلمان و دکوراسیون بسیار مقرون به صرفه تر خواهد بود.

شمع را ذخیره کنید

شمع ها یک ویژگی مقرون به صرفه هستند که می توانند به طور جدی حال و هوا و فضای یک فضا را به سمت بهتر شدن تغییر دهندبرای داشتن ظاهری واقعاً برجسته، به جای شمع هایی که برچسب های بلند دارند، شمع هایی را جستجو کنید که در جاهای شیک قرار دارند.

یک پرده دوش جدید آویزان کنید

پرده حمام که اغلب به عنوان یک دکور دست کم گرفته شده است، احتمالاً تزئینی ترین وسیله در حمام شما استاگر فضا قدیمی است، با جستجوی پرده جدیدی برای آویزان کردن شروع کنید.

یک رانر به میز ناهارخوری خود اضافه کنید

زمانی که میز ناهار خوری لخت خیلی کم به نظر می رسد اما رومیزی خیلی رسمی به نظر می رسد، یک رومیزی ساده را انتخاب کنیداین یک لوازم جانبی کوچک (و معمولاً بسیار ارزان) است که فوراً اتاق ناهارخوری را برای هر رویدادی آرایش می کند.

رختخواب خود را ارتقا دهید

لازم نیست همه چیز را جایگزین کنید، اما حتی چیزی به سادگی یک روتختی جدید می تواند ظاهری امروزی به اتاق خواب شما بدهد.

خرید گل تازه

گل های تازه با رنگ های پر جنب و جوش، رایحه معطر و ظاهر پیچیده خود فورا به خانه ای جان می بخشند