اخبار و مقالات

تاریخ انتشار: 00/05/13

سبک طراحی داخلی معاصر آمریکایی

آمریکایی ها به نحوه ساخت و تزئین خانه های خود افتخار می کنند ، زیرا در مورد رنگ ها ، پارچه ها و حتی قطعات مبلمان از ویژگی خاصی برخوردار هستند. سبک معاصر آمریکایی به طور قابل توجهی تکامل یافته است آمریکایی ها به نحوه ساخت و تزئین خانه های خود افتخار می کنند ، زیرا در مورد رنگ ها ، پارچه ها و حتی قطعات مبلمان از ویژگی خاصی برخوردار هستند. سبک معاصر آمریکایی به طور قابل توجهی از روشهای سنتی تکامل یافته است ، اما عناصر خاصی وجود دارد که دست نخورده باقی مانده اند. در اینجا چند ایده در مورد چگونگی جلوه دادن ظاهر آمریکایی به طراحی داخلی خود آورده شده است.

سبک طراحی داخلی معاصر آمریکایی

رنگهای پررنگ را انتخاب کنید

یکی از مشخصه ترین ویژگی هایی که یک خانه مدرن آمریکایی دارد رنگ تند استاین بدان معنا نیست که باید یک رنگ را روی دیوار بکشیدایده اینجا استفاده از برخورد رنگ های قوی به منظور ایجاد تضاد قوی استعلاوه بر این ، سبک های مدرن آمریکایی بر روی مبلمان با رنگ های قدرتمند نیز تمرکز می کنندکارشناسان در مورد گرفتن یک مبلمان پله ای و افزودن یک پایان غیر معمول به آن صحبت می کنند تا ظاهری جسورانه و در عین حال زیبا داشته باشداین به عنوان نمادی برای سبک آمریکایی در نظر گرفته می شود.

لمس روستایی

آمریکایی ها نسبت به طبیعت پیرامون خود ضعف دارند و این گونه است که سبک روستایی متولد شدعنصر اصلی این سبک خاص چوب است ، در سبک ها ، اشکال و حتی پارچه های مختلفمعروف ترین انواع چوب که در ایجاد مبلمان و دکوراسیون مورد استفاده قرار می گیرد ، سرو قرمز ، سرو طاس و چوب های چوبی کاج سفید استعلاوه بر این ، برخی از عناصر وجود دارد که در مورد سبک روستایی الزامی است ، مانند رنگ های تزیین شده روی زمین ، روکش چرم ، قلع منبت کاری شده و حتی لحاف های خانگی و حتی وسایل دیگری که می توانید در فضای باز پیدا کنیدمعمولاً افراد برای تزئین خانه های خود با توجه به این سبک خاص از نقوش شکار یا ماهیگیری استفاده می کننددر نهایت ، شومینه برای تکمیل مناظر و ایجاد محیطی مناسب اجباری است.

با چراغ ها چه باید کرد؟

باور کنید یا نه ، هنگام تنظیم خانه به روش مدرن آمریکایی ، تنظیم نور باید یکی از اولویت های اصلی شما باشدنور می تواند روی هر چیزی در یک اتاق تأثیر بگذارد ، می تواند همه چیز را روشن تر یا تیره تر کند ، می تواند ناحیه خاصی را برجسته کند یا حتی حال و هوای خاصی ایجاد کندنورپردازی همچنین یک سبک را تعریف می کند و همچنین جزئیات معماری خاصی را به نمایش می گذارد که ممکن است توجه بیننده را جلب کندیک توصیه در اینجا این است که چراغ های LED را نسبت به چراغ های سنتی انتخاب کنیدطول عمر آنها بسیار بیشتر از یک لامپ معمولی است و میزان گرمای تولید شده از لامپ های LED به میزان قابل توجهی کم استاین در قبض برق شما قابل مشاهده است.

به طور خلاصه ، ایجاد یک سبک مدرن آمریکایی چندان سخت نیست ، به خصوص اگر شما طعم وسایل و ویژگی های پیچیده و در عین حال ساده در اطراف خانه را داشته باشیداگر کمی خانه خود را تزئین کنید ، دکوراسیون خانه به این روش خاص چندان گران نخواهد بود ، می توانید هزینه های مربوط به این موضوع را برآورد کرده و بر این اساس بودجه خود را برنامه ریزی کنیدوقت آن رسیده است که جسور باشید و انتخاب کنید که خانه خود را تا آنجا که ممکن است شخصی و آمریکایی کنید.

 

کلمات کلیدی