اخبار و مقالات

تاریخ انتشار: 00/06/29

آیا دوست ندارید بدانید چگونه پرده های خود را بدون پایین کشیدن تمیز نگه دارید؟

تمیز کردن پرده ها نباید کار خسته کننده ای باشد.

آیا دوست ندارید بدانید چگونه پرده های خود را بدون پایین کشیدن تمیز نگه دارید؟ 

تمیز کردن پرده ها نباید کار خسته کننده ای باشد
پرده های تمیز می توانند ظاهر فضای زندگی شما را افزایش دهندبا این حال ، آنها همچنین مستعد گرد و خاک شدن هستند زیرا شما به ندرت آنها را می شوییدنگران نباشید ، با این شیوه های ساده ، می توانید از این نکات برای تمیز نگه داشتن آنها بدون شستن استفاده کنید.
این نکات را در دسترس داشته باشید تا مطمئن شوید پرده های شما بدون نیاز به برداشتن آنها از میله ، بدون گرد و غبار به نظر می رسند.
قبل از انجام هر کاری ، برچسب پرده خود را بررسی کنید که آیا مناسب درمان خاصی است که قصد انجام آن را دارید.

1) گرد و غبار سخت 

قبل از تمیز کردن اتاق ، پرده ها را تکان دهید تا گرد و غبار از بین برودقبل از گردگیری مبلمان و جاروبرقی کف ، 10 دقیقه صبر کنید تا گرد و غبار ته نشین شود.

2) خلاء هفتگی

برای از بین بردن آلودگی های جمع شده ، یک جلسه تمیز کردن جاروبرقی یک بار در هفته تنها چیزی است که شما نیاز داریدبرچسب سازنده روی جارو برقی خود را بخوانید و مطابق دستورالعمل از یک ضمیمه مناسب برای پرده استفاده کنیداستفاده از یک چهارپایه با ارتفاع مناسب را برای رسیدن و تمیز کردن بالاترین قسمت پرده در نظر بگیرید.

3) پنجره را تمیز کنید

پرده ها اغلب در صورت کثیف شدن پنجره ها کثیف می شوند پنجره های خود را مرتباً تمیز نگه دارید تا آلودگی به پرده منتقل نشود.

4) بخار

یک بخارشوی خوب باید خوشبو کننده باشد و پرده ها را تازه و تمیز نگه دارد.
شما همیشه مجبور نیستید پرده های خود را به صورت حرفه ای تمیز کنید تا در حالت نازک نگهداری شوندتمیز کردن آنها در حالی که هنوز آویزان هستند می تواند به نتایج مورد نظر شما برسد.