اخبار و مقالات

تاریخ انتشار: 00/06/29

نکات مهم در تماشای تلویزیونی دوستانه با فنگ شویی

در اینجا 5 نکته برتر برای ایجاد تجربه تماشای هماهنگ تلویزیون با فنگ شویی آمده است:

نکات مهم در تماشای تلویزیونی دوستانه با فنگ شویی

تلویزیون را در ارتفاع دید راحت قرار دهید . آویزان کردن تلویزیون بالای شومینه در فنگ شویی به دو دلیل ممنوع است: شما را در موقعیت تماشای ناراحت کننده قرار می دهد و برق آن گرمای اضافی را در ترکیب با نماد "Fire-y" در کانون ایجاد می کند.
راحتی شما در فنگ شویی اولویت اول است ، بنابراین تلویزیونی تهیه کنید که اندازه آن به شما اجازه می دهد هنگام تماشای راحت بنشینیدیکی بسیار کوچک شما را مجبور می کند تا برای دیدن آن زحمت بکشید ، در حالی که یک واحد بیش از حد بزرگ شما را مجبور می کند تا آنجا که می توانید از آن دورتر بنشینیدیک تلویزیون مناسب برای ابعاد فضای خود تهیه کنید.
مبلمان خود را طوری بچینید که شما و نه تلویزیون ، "فرمان" اتاق را در دست داشته باشیدکاناپه یا صندلی راحتی خود را در قسمت فرماندهی روبروی درب قرار دهید ، جایی که بیشترین کنترل بصری را بر روی اتاق دارید و تلویزیون را روبه روی آن در موقعیتی کمتر مسلط قرار دهید.
دیوارهای خود را با رنگهای تیره رنگ آمیزی کنید تا به تلویزیون کمک کنید تا با محیط اطراف خود ترکیب شود و بخشی از انرژی چی را از تصویر روشن تلویزیون جذب کند.
سرانجام ، با سازماندهی و دعوت از اتاق ، زندگی اجتماعی تماشای تلویزیون خود را تغذیه کنیدیک اتاق بدون درهم و برهمی به تماشای تلویزیون شما بهترین تجربه فنگ شویی را می دهد.