اخبار و مقالات

تاریخ انتشار: 00/06/30

9 گام آسان برای فنگ شویی اتاق نشیمن شما

داشتن فضایی متعادل و دارای انرژی مثبت برای رفاه شما مهم است. اینکه کجا زندگی می کنید و چه احساسی به شما دست می دهد ، تفاوت زیادی در کیفیت زندگی شما ایجاد می کند. در حالی که اتاق خواب و حمام شما ممکن است اولین اتاقهایی باشند که به ذهن می آیند ، اتاق نشیمن شما را نباید فراموش کرد.

9 گام آسان برای فنگ شویی اتاق نشیمن شما

9 نکته برای اتاق نشیمن فنگ شویی
اتاق نشیمن فضایی است که شما، اعضای خانواده و دوستان در آن جمع می شویدبنابراین مهم است که اطمینان حاصل شود که این فنگ دارای فنگ شویی خوب و استقبال از همه کسانی است که وارد آن می شوندما نه مرحله آسان برای ایجاد فنگ شویی خوب در اتاق نشیمن شما داریم . تنها چیزی که نیاز است اندکی از بین بردن و ایجاد تعادل بین عناصر موجود در اتاق است.

فضا را پاک کنید

پاکسازی فضا همیشه یک گام مهم در ایجاد فنگ شویی خوب است  اتاق نشیمن از اهمیت ویژه ای برخوردار است ، زیرا اغلب یکی از مناطق عمومی خانه استروشهای متفاوتی برای پاکسازی فضا وجود دارد که می توانید از آنها مانند لکه گیری ، پخش روغنهای ضروری یا زنگ زدن استفاده کنید.
یک راه فوق العاده آسان برای تمیز کردن اتاق نشیمن این است که همه پنجره ها را به مدت حداقل نه دقیقه باز کنیدنه عدد خوش یمن ترین عدد در فنگ شویی است.
این اجازه می دهد تا هرگونه انرژی قدیمی و کهنه از بین برود و برای جدید جا باز کندو در حین کار ، پنجره ها را تمیز کنیداز یک پاک کننده شیشه ای غیر سمی یا فقط سرکه و آب ساده استفاده کنید.

وسایل خود را از بین ببرید

حقیقت دوران مدرن ما این است که ما "چیزهای" زیادی در فضاهایمان جمع می کنیمهمه درهم و برهمی ها در خانه ما نشان دهنده غرق شدن ، استرس و شلوغی زندگی روزمره ما است.
شما می دانید که اتاق نشیمن نیاز به تعمیر اساسی دارد یا فقط چند مورد است که نیاز به نظم داردآنچه را که برای شما مناسب است مشخص کنید و کمی فضای خالی ایجاد کنیدبه یاد داشته باشید ، لازم نیست هر گوشه ای پر شود.

از باگوا به خوبی استفاده کنید

نقشه انرژی فنگ شویی باگوآ را روی خانه خود بکشید تا ببینید کدام یک از این ناحیه با موقعیت اتاق نشیمن شما مطابقت داردسپس می توانید از ویژگی های این منطقه برای تقویت فنگ شویی اتاق نشیمن خود استفاده کنیدیک راه آسان برای انجام این کار استفاده از رنگ منطقه است.
به عنوان مثال ، اگر اتاق نشیمن شما در منطقه افراد مفید است ، می توانید از رنگ خاکستری برای دعوت خیرین بیشتر به زندگی خود استفاده کنیداگر اتاق نشیمن شما در دو منطقه قرار دارد ، یک امتیاز است!

پنج عنصر را متعادل کنید

پنج عنصر یک سیستم تائوئیستی است که از چرخه های طبیعت برای اطلاع رسانی و ایجاد تعادل در سلامت و رفاه ما استفاده می کندپنج عنصر شامل خاک ، فلز ، آب ، چوب و آتش است
یک راه آسان برای آوردن فنگ شویی خوب به اتاق نشیمن این است که چیزی از هر یک از پنج عنصر موجود در فضای خود داشته باشید.
در اینجا یک مرور آسان از پنج عنصر با استفاده از رنگ و شکل آورده شده است:
زمین دارای رنگهای قهوه ای خاکی ، نارنجی ، زرد و اشکال مسطح و مربع شکل است.
فلز دارای رنگهای سفید ، خاکستری ، فلزی و کروی شکل است.
آب سیاه ، آبی بسیار تیره و اشکال موج دار و منحنی است.
چوب به رنگ آبی ، سبز و مستطیل شکل است.
آتش آتشین ، رنگهای قرمز و اشکال مثلثی دارد.

رنگ معنی دار

نظریه و نماد رنگ فنگ شویی به نقشه باگوآ و همچنین پنج عنصر مربوط می شودبنابراین ، رنگ در فنگ شویی برای تقویت یا حمایت از مناطق خاصی در زندگی شما استفاده می شود
یک راه ساده برای کار با رنگ در اتاق نشیمن این است که  پست AZ رنگ فنگ شویی را بررسی کرده  و انرژی مورد نظر خود را پیدا کنیدسپس می توانید آن را با استفاده از رنگ ، مبلمان ، هنر یا سایر لوازم جانبی به اتاق نشیمن بیاورید.
مهم این است که به شهود خود احترام بگذاریداگر رنگ خاصی شما را جذب می کند ، به دنبال آن باشیداگر رنگی برای شما مناسب نیست ، به آن توجه کنیداگر با دقت گوش دهید ، می دانید که به چه چیزی نیاز دارید.

برای هر یک از ساکنان فضا ایجاد کنید

از آنجا که اتاق نشیمن فضایی در خانه است که مشترک است ، مبلمان را دقیق در نظر بگیریداطمینان حاصل کنید که یک صندلی راحت برای هر یک از اعضای خانواده وجود داردهر فرد در خانه باید احساس خوش آمدگویی و پذیرایی کند.
همچنین چیدمان مبلمان برای دعوت از گفتگو و تعامل ایده آل استاین به معنای داشتن صندلی هایی است که رو به روی هم باشند

خانه خود را با گیاه پر کنید

گیاهان سبز زنده انرژی زندگی را به خانه شما می آورنداین یک راه فوق العاده ساده برای آوردن فنگ شویی خوب به اتاق نشیمن شما استمطمئن شوید که نور ، فضا ، آب و TLC کافی را تهیه می کنید.

هنر شما فنگ شویی

هنر یک امر شخصی استدر مورد فنگ شویی هنر در اتاق نشیمن ، این سه نکته را در نظر داشته باشید
اول ، می توانید رنگهای معنی دار یا پنج عنصر را از طریق یک تصویر وارد کنیدبه عنوان مثال ، یک نقاشی قرمز آتشین ، انرژی آتش را برای اشتیاق ، شناخت و دیده شدن فرا می خواند
دوم ، در صورت امکان ، از هنرهایی که دارای احساسات هستند یا سابقه ای با شما دارند ، خودداری کنیداغلب صاحبان خانه قطعه ای از هنر را در خانه خود آویزان می کنند که احساسات منفی نسبت به آن دارندشاید متعلق به یک سابق باشد ، یا چیزی است که آنها خیلی دوست ندارندبا این وجود هنوز در اتاق نشیمن آنها آویزان استرهایش کن!
در نهایت ، هنر را خیلی پایین نبریدوقتی آثار هنری کم باشد ، انرژی نیز کم می شود و منجر به افسردگی می شودهنر را در ارتفاع مناسب برای فضا و اندازه قطعه آویزان کنید.